کاپلو: تيم ملي انگليس هميشه خسته است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

کاپلو: تيم ملي انگليس هميشه خسته است


فابيو کاپلو سرمربي سابق تيم ملي انگليس گفت علت نتيجه نگرفتن تيم ملي انگليس در مسابقات مهم بين المللي خستگي بازيکنان به علت فشردگي ليگ برتر است.


کاپلو گفت فشردگي و نيز حساسيت بالاي مسابقات داخلي انگليس بازيکنان اين تيم را خسته مي کند.

اين مربي ايتاليايي که بين سالهاي دو هزارو هشت تا دو هزارو دو دوازده سرمربيگري تيم ملي انگليس را به عهده داشته است گفت اين تيم به اين علت در رقابت هاي مهمي چون قهرماني اروپا و جام جهاني پايين تر از انتظار حاضر مي شود که خسته است.

وي گفت بازيکنان تيم ملي انگليس به اين دليل اصلا سرحال ظاهر نمي شود که ليگ انگليس هيچ استراحتي ندارد.

وضعيت انگليس درست مانند رانندگي است: اگر وسط راه براي سوخت گيري توقف کنيد به طور قطع به مقصد مي رسيد اما اگر توقف نکنيد همواره احتمال اتمام سوخت و نرسيدن به هدف وجود دارد.

کاپلو گفت به اعتقاد من فوتبالي که در نيم فصل اول فوتبال انگليس شاهد هستيم به مراتب بهتر از نيم فصل دوم است و اگر تيمي مي خواهد در ليگ برتر موفق باشد بايد شمار زيادي بازيکن داشته باشد اما در تيم ملي تعداد بازيکنان مشخص است و بنابراين نمي توانيم از اين گزينه استفاده کنيم.

گفتني است کاپلو در حال حاضر سرمربي تيم ملي روسيه است که براي نخستين بار در سال 2018 ميلادي ميزبان جام جهاني است.

کاپلو با اين حال از عملکرد خود در تيم ملي انگليس ابراز رضايت کرد و گفت حضور وي با معرفي ستارگان جواني چون دني ولبک، جاک ويلشر، فيل جونز، اشلي يانگ، جيمز ميلنر و جو هارت همراه بود و اضافه کرد: فکر مي کنم ميراث خوبي در تيم ملي انگليس بر جا گذاشتم.

کاپلو اين اظهارات را در بحبوحه بحثهاي جديد درباره عملکرد تيم ملي انگليس در صحنه بين المللي گفت که با موج انتقادات شديد از باشگاهها و ليگ برتر به علت ناديده گرفتن تيم ملي همراه شده است.

روي هاجسون سرمربي کنوني تيم ملي انگليس به شدت از ليگ برتر به علت برنامه ريزي بازيهاي بزرگ در هفته پيش از مسابقات مهم تيم ملي انگليس در انتخابي جام جهاني انتقاد کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 3746
بازدید کل : 40736
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!